KANELBULLE

Tjoopp , Kanelbulle dagen idag och varit på maxi och köpt STORA kanelbullar :3
Idag hade vi våran första basket träning med klass saken och efter det så gick jag till mormor och morfar som flyttade hit i ett lägenhets område på andra sidan gatan  och jag o pappa satte ihop soffan och min bror fixade med elen lite grann. Mamma åkte på pärlträff och då kmr jag komma försent till skolan imoron, det blir en sån förändring när man inte har någon som står och skäller på en när man ligger kvar i sängen på morgonen :'(
Näh men imoron ska vi ha film timme i skolan så vi ska titta på film och äta godis :D MOOOMS
-MAX 25:- + dricka , sa min lärare. Jahopp, 31 + dricka >:( Jag SUGER på att ta vikter får ta av lappen imoron eller ngt det är typ alltid jag som handlar för mera >.< HEJSHOPPS ska göra lite övningar med knät sen göra läxor-
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0